Przelew 14 dni dla jednostek edukacyjnych.
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Meble szkolne
- Krzesła szkolne
- Ławki szkolne
- Biurka szkolne
- Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
- Blaty / Siedziska / Oparcia
- Szafy i regały szkolne
- Ławki szatniowo korytarzowe
- Stojaki na mapy i rzutniki
- Regały na plecaki / szafki na podręczniki
- Zestawy szafek szkolnych
- MEBLE FALA - przełam schemat
- Metalowe szafki korytarzowe
-
Meble przedszkolne
- Krzesła przedszkolne
- Stoliki przedszkolne
- Szafy i regały przedszkolne
- Szatnie przedszkolne
- Biurka przedszkolne
- Zestawy mebli PRIMO
- Zestawy mebli do zabawy
- Regały i szafy na pościel / leżaki
- Regały na plecaki / szafki skrytkowe
- Szafki przedszkolne
- Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
- Komody przedszkolne
- Meble gabinetowe / sekretariat
- Meble SPE
- Meble do biblioteki
- Meble konferencyjne
- Tablice szkolne
-
Meble szkolne
-
Pracownie
-
Elementy wyposażenia pracowni
- Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
- Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
- Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
- Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
- Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
- Zestawy do eksperymentów
- Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
- Krzesła do pracowni przedmiotowej
- Kompleksowe pracownie przedmiotowe
- Pracownie językowe
- Pracownie komputerowe / STEAM
- Ekopracownia "pod chmurką"
- Strefy Relaksu
-
Elementy wyposażenia pracowni
- EXTRA
- Kontakt
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Krzesła szkolne
-
Ławki szkolne
-
Biurka szkolne
-
Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
-
Blaty / Siedziska / Oparcia
-
Szafy i regały szkolne
-
Ławki szatniowo korytarzowe
-
Stojaki na mapy i rzutniki
-
Regały na plecaki / szafki na podręczniki
-
Zestawy szafek szkolnych
-
MEBLE FALA - przełam schemat
-
Metalowe szafki korytarzowe
-
Krzesła przedszkolne
-
Stoliki przedszkolne
-
Szafy i regały przedszkolne
-
Szatnie przedszkolne
-
Biurka przedszkolne
-
Zestawy mebli PRIMO
-
Zestawy mebli do zabawy
-
Regały i szafy na pościel / leżaki
-
Regały na plecaki / szafki skrytkowe
-
Szafki przedszkolne
-
Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
-
Komody przedszkolne
Meble szkolneMeble przedszkolne -
-
Pracownie
-
Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
-
Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
-
Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
-
Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
-
Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
-
Zestawy do eksperymentów
-
Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
-
Krzesła do pracowni przedmiotowej
Elementy wyposażenia pracowni -
-
EXTRA
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
























Pakiet aplikacji do Smartfloor - Bitwy logiczne
- Transport firmowy lub kurier - o szczegóły zapytaj handlowca 299
Pakiet Bitwy logiczne to zestaw ciekawych, strategicznych gier i łamigłówek przeznaczonych dla minimum dwóch graczy. Wytęż swój umysł i poćwicz logiczne i strategiczne myślenie! Zaproś koleżanki i kolegów do wspólnej zabawy!
10 interaktywnych aplikacji w pakiecie:
Zamów w pakiecie |
lub kup pojedynczo (kliknij wybrany link poniżej) |
|
|
Gra przeznaczona dla dwóch osób. Gracze na zmianę łączą parę sąsiednich kropek w poziomie lub w pionie. Gracz, który zaznaczy ostatnią, czwartą stronę pola, zdobywa to pole i ma dodatkowy ruch. Wygrywa ten, kto uzyska więcej pól w swoim kolorze. | BITWA O POLA |
|
Gra przeznaczona dla dwóch osób. Pierwszy gracz wybiera czterocyfrowy kod (cyfry muszą być różne). Następnie kod zostaje utajniony. Drugi gracz próbuje odgadnąć kod wybrany przez przeciwnika. Jeśli pasujące cyfry znajdują się na właściwych pozycjach, są „bykami”, jeśli na różnych, to są „krowami”. | BYKI I KROWY |
|
Gra dla dwóch osób. Gracze na zmianę umieszczają swoje krążki w dowolnej kolumnie na planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy ułoży cztery krążki z rzędu w pionie, w poziomie lub po ukosie. | CZTERY W LINII |
|
Gra dla dwóch osób. Gracze na zmianę zaznaczają pola na planszy. Po zaznaczeniu sąsiadujące pola stają się nieaktywne. Gracz, który zajmie ostatnie wolne pole - wygrywa. | OSTATNIE POLE |
![]() |
Gracze na zmianę wykonują ruchy, rysując linie. Ruch piłki polega na narysowaniu kolejnej linii wzdłuż boku lub przekątnej jednej kratki. Piłka nie może być prowadzona brzegiem planszy ani po odcinkach, na których była już wcześniej poprowadzona. Istnieje natomiast możliwość tzw. odbijania. Odbicie polega na przyznaniu graczowi dodatkowego ruchu, jeśli gracz kończy ruch przy krawędzi boiska lub w punkcie przez który przechodzi wcześniej narysowana linia. Ruch gracza kończy się dopiero wtedy, kiedy piłka dojdzie na puste pole gdzie nie ma już żadnej linii. Zwycięzcą zostaje gracz, który umieści piłkę w bramce przeciwnika. |
PIŁKARZYKI |
|
Gra dla dwóch osób. Gracze na zmianę umieszczają swoje krążki w dowolnej kolumnie na planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy ułoży cztery krążki z rzędu w pionie, w poziomie lub po ukosie. | POŁĄCZ KROPKI |
|
Gra dla dwóch osób. Gracze na zmianę umieszczają swoje krążki w dowolnej kolumnie na planszy. Wygrywa ten, kto pierwszy ułoży cztery krążki z rzędu w pionie, w poziomie lub po ukosie. | POŁĄCZ KROPKI PION/POZIOM |
|
Gra przeznaczona dla dwóch osób. Gracze na zmianę dodają „S” lub „O” na planszy, bez konieczności używania tej samej litery w każdym ruchu. Wygrywa gracz, który pierwszy ułoży prostą sekwencję S-O-S w pionie, w poziomie lub po ukosie. | S-O-S |
|
Gra dla dwóch osób. Pierwszy gracz potajemnie wybiera dwie duże liczby (25, 50, 75 lub 100) i cztery małe liczby (od 1 do 10). Drugi gracz potajemnie zapisuje trzycyfrową liczbę jako cel. Po ujawnieniu celu i liczb, gracz pierwszy próbuje zbliżyć się do celu, wykonując obliczenia na wybranych liczbach: dodawanie, odejmowanie, mnożenie lub dzielenie. Na każdym etapie obliczeń wyniki muszą być liczbą całkowitą. Każdą liczbę można użyć tylko raz. | ZBLIŻ SIĘ DO CELU |
|
Gracze na zmianę układają na planszy zielone lub czerwone klocki. Celem gracza “Ład” jest ułożenie pięciu (zielonych lub czerwonych) w pionie, w poziomie lub po ukosie. Gracz “Chaos” ma mu w tym zadaniu przeszkodzić. | ŁAD I CHAOS |
-
Polecane
-
Podobne produkty