Przelew 14 dni dla jednostek edukacyjnych.
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Meble szkolne
- Krzesła szkolne
- Ławki szkolne
- Biurka szkolne
- Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
- Blaty / Siedziska / Oparcia
- Szafy i regały szkolne
- Ławki szatniowo korytarzowe
- Stojaki na mapy i rzutniki
- Regały na plecaki / szafki na podręczniki
- Zestawy szafek szkolnych
- MEBLE FALA - przełam schemat
- Metalowe szafki korytarzowe
-
Meble przedszkolne
- Krzesła przedszkolne
- Stoliki przedszkolne
- Szafy i regały przedszkolne
- Szatnie przedszkolne
- Biurka przedszkolne
- Zestawy mebli PRIMO
- Zestawy mebli do zabawy
- Regały i szafy na pościel / leżaki
- Regały na plecaki / szafki skrytkowe
- Szafki przedszkolne
- Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
- Komody przedszkolne
- Meble gabinetowe / sekretariat
- Meble SPE
- Meble do biblioteki
- Meble konferencyjne
- Tablice szkolne
-
Meble szkolne
-
Pracownie
-
Elementy wyposażenia pracowni
- Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
- Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
- Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
- Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
- Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
- Zestawy do eksperymentów
- Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
- Krzesła do pracowni przedmiotowej
- Kompleksowe pracownie przedmiotowe
- Pracownie językowe
- Pracownie komputerowe / STEAM
- Pracownia E-sportowa
- Ekopracownia "pod chmurką"
- Strefy Relaksu
-
Elementy wyposażenia pracowni
- EXTRA
- Kontakt
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Krzesła szkolne
-
Ławki szkolne
-
Biurka szkolne
-
Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
-
Blaty / Siedziska / Oparcia
-
Szafy i regały szkolne
-
Ławki szatniowo korytarzowe
-
Stojaki na mapy i rzutniki
-
Regały na plecaki / szafki na podręczniki
-
Zestawy szafek szkolnych
-
MEBLE FALA - przełam schemat
-
Metalowe szafki korytarzowe
-
Krzesła przedszkolne
-
Stoliki przedszkolne
-
Szafy i regały przedszkolne
-
Szatnie przedszkolne
-
Biurka przedszkolne
-
Zestawy mebli PRIMO
-
Zestawy mebli do zabawy
-
Regały i szafy na pościel / leżaki
-
Regały na plecaki / szafki skrytkowe
-
Szafki przedszkolne
-
Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
-
Komody przedszkolne
Meble szkolneMeble przedszkolne -
-
Pracownie
-
Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
-
Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
-
Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
-
Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
-
Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
-
Zestawy do eksperymentów
-
Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
-
Krzesła do pracowni przedmiotowej
Elementy wyposażenia pracowni -
-
EXTRA
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-












Aplikacja do Smartfloor - Jedź Lumi!
- Transport firmowy lub kurier - o szczegóły zapytaj handlowca 299
Lumi ma dziś mnóstwo pracy! Pracownicy elektrociepłowni z roztargnienia pozostawiali na halach różne rzeczy: narzędzia i drugie śniadania. Szybko, jedź Lumi na magazyn i pozbieraj zguby, aby pracownicy mogli skończyć swoje zadania na czas.
Układaj optymalne algorytmy, by zebrać przedmioty i doprowadzić Lumiego do wyjścia. Kliknij w plusik, aby dodać lub zmienić bloczek w kodzie.
Interaktywna gra w programowanie wirtualnego robota za pomocą intuicyjnych bloczków obrazkowych. Przyjemne lekcje z podstaw algorytmiki z małym Lumim. 11 lekcji: nawigowanie, zbieranie i sortowanie przedmiotów, pola warunkowe, pętle, funkcje. 110 poziomów do przejechania!
Dla kogo jest przeznaczony?
Kurs podstaw algorytmiki dedykowany jest uczniom już od 1 klasy szkoły podstawowej, ze względu na zróżnicowany stopień trudności zadań, od prostych do skomplikowanych wyzwań algorytmicznych. Przeznaczony jest do pracy z jednym użytkownikiem lub z grupą. Dedykowana dla dzieci w wieku od 7 lat.
Jakie są jego cele?
Wprowadzenie do świata programowania poprzez zabawę. Sterując Lumim w pomieszczeniach elektrociepłowni, uczniowie stopniowo poszerzają swoje kompetencje w zakresie projektowania algorytmów sterujących obiektem. Zadaniem uczniów jest zaproponowanie rozwiązania z najmniejszą liczbą instrukcji. Opanowanie tych podstaw pozwoli im sprawniej i pełniej rozwijać się na dalszych etapach edukacji informatycznej.
Co zawiera?
To przemyślany kurs składający się łącznie ze 111 interaktywnych ćwiczeń algorytmicznych, podzielony na 12 części - lekcji, podczas których nauczymy się tworzenia i stosowania: sekwencji instrukcji, warunków, metody podnieś i upuść, pętli, funkcji, a także zaprojektujemy własne plansze dla Lumiego.
Jak można z niego korzystać?
Aplikacja jest przeznaczona na podłogę interaktywną SmartFloor. Obsługa aplikacji za pomocą pisaków interaktywnych. Kurs można również uruchomić na komputerach, tablicach interaktywnych, ekranach dotykowych.
Aktywne wsparcie rozwoju dziecka:
Pracując z wykorzystaniem gry Jedź z Lumi!, można kształtować:
- Percepcję wzrokową;
- Orientację przestrzenną;
- Samodzielne i twórcze myślenie;
- Umiejętność współpracy w grupie;
- Rozumienie podstawowych konstrukcji algorytmicznych;
- Umiejętność tworzenia optymalnych sekwencji poleceń sterujących obiektem.
Dlaczego warto wybrać kurs Jedź Lumi!?
- Zaprogramuj z uczniami Lumiego i pomóżcie pracownikom elektrociepłowni uporać się z bałaganem.
-
Wspieraj wszechstronny rozwój swoich uczniów, proponując im wyzwania algorytmiczne na dużym, atrakcyjnym graficznie formacie.
-
Programowanie z Lumim jest tak proste, jak nigdy wcześniej! Nie liczymy kroków, liczy się strategia!
-
Zabawa i nauka na podłodze interaktywnej!
-
Prosta, intuicyjna obsługa.
-
Gotowe scenariusze dla lekcji wprowadzających nowe zagadnienia!
-
Opcja samodzielnego projektowania plansz daje nieograniczone możliwości wykorzystania aplikacji.
![]() |
![]() |
![]() |
OBRAZKOWY INTERFEJSUkładaj algorytmy z prostych i wygodnych bloczków obrazkowych. |
PROSTA LOGIKA DZIAŁANIANie musisz już zliczać pojedynczych kroków. Gdy mówisz Jedź!, Lumi jedzie, dopóki nie natrafi na przeszkodę. |
111 WYZWAŃ DO POKONANIARozwiązuj problemy, układaj optymalne algorytmy i zalicz wszystkie poziomy. Zostań Kodmistrzem Lumiego! |
-
Polecane
-
Podobne produkty