Przelew 14 dni dla jednostek edukacyjnych.
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Meble szkolne
- Krzesła szkolne
- Ławki szkolne
- Biurka szkolne
- Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
- Blaty / Siedziska / Oparcia
- Szafy i regały szkolne
- Ławki szatniowo korytarzowe
- Stojaki na mapy i rzutniki
- Regały na plecaki / szafki na podręczniki
- Zestawy szafek szkolnych
- MEBLE FALA - przełam schemat
- Metalowe szafki korytarzowe
-
Meble przedszkolne
- Krzesła przedszkolne
- Stoliki przedszkolne
- Szafy i regały przedszkolne
- Szatnie przedszkolne
- Biurka przedszkolne
- Zestawy mebli PRIMO
- Zestawy mebli do zabawy
- Regały i szafy na pościel / leżaki
- Regały na plecaki / szafki skrytkowe
- Szafki przedszkolne
- Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
- Komody przedszkolne
- Meble gabinetowe / sekretariat
- Meble SPE
- Meble do biblioteki
- Meble konferencyjne
- Tablice szkolne
-
Meble szkolne
-
Pracownie
-
Elementy wyposażenia pracowni
- Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
- Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
- Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
- Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
- Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
- Zestawy do eksperymentów
- Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
- Krzesła do pracowni przedmiotowej
- Kompleksowe pracownie przedmiotowe
- Pracownie językowe
- Pracownie komputerowe / STEAM
- Ekopracownia "pod chmurką"
- Strefy Relaksu
-
Elementy wyposażenia pracowni
- EXTRA
- Kontakt
- Monitory interaktywne
- Laptopy i komputery
- Podłogi i projektory
- Programy EDU
-
Meble
-
Krzesła szkolne
-
Ławki szkolne
-
Biurka szkolne
-
Krzesła ergonomiczne certyfikat BHP
-
Blaty / Siedziska / Oparcia
-
Szafy i regały szkolne
-
Ławki szatniowo korytarzowe
-
Stojaki na mapy i rzutniki
-
Regały na plecaki / szafki na podręczniki
-
Zestawy szafek szkolnych
-
MEBLE FALA - przełam schemat
-
Metalowe szafki korytarzowe
-
Krzesła przedszkolne
-
Stoliki przedszkolne
-
Szafy i regały przedszkolne
-
Szatnie przedszkolne
-
Biurka przedszkolne
-
Zestawy mebli PRIMO
-
Zestawy mebli do zabawy
-
Regały i szafy na pościel / leżaki
-
Regały na plecaki / szafki skrytkowe
-
Szafki przedszkolne
-
Mobilne szafki z pojemnikami - NOWOŚĆ
-
Komody przedszkolne
Meble szkolneMeble przedszkolne -
-
Pracownie
-
Monitory interaktywne do pracowni przedmiotowej
-
Programy edukacyjne do monitora interaktywnego
-
Biurka nauczyciela do pracowni przedmiotowej
-
Ergonomiczne krzesła dla nauczyciela
-
Panele dekoracyjne / druk naścienny / fototapety
-
Zestawy do eksperymentów
-
Stoły / ławki do pracowni przedmiotowej
-
Krzesła do pracowni przedmiotowej
Elementy wyposażenia pracowni -
-
EXTRA
- Kontakt
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma Netto 0,00 złSuma Brutto 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-






























Pakiet aplikacji do Smartfloor - Ćwiczeniówki wczesnoszkolne
- Transport firmowy lub kurier - o szczegóły zapytaj handlowca 299
Zbiór zadań wczesnoszkolny zawierający ćwiczenia mające na celu poszerzyć oraz utrwalić wiedzę przyrodniczą ucznia; kształtować umiejętności czytania i pisania, wykonywania obliczeń, usprawnić logiczne i analityczne myślenie, utrwalić ortografię, wzbogacić zasób słownictwa, trenować pamięć i koncentrację, a także percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową.
Ponadto, pakiet aplikacji jest dwujęzyczny - kontent został opracowany pod kątem języka polskiego oraz angielskiego, co umożliwia rozwijanie kompetencji językowych u uczniów. W pakiecie przygotowano ponad 1700 pytań, a zadania matematyczne są generowane losowo w zakresie wybranego poziomu trudności.
To kolekcja szesnastu interaktywnych aplikacji edukacyjnych, obsługiwanych przy użyciu pisaków świetlnych na podłodze interaktywnej z możliwością podziału obszaru pracy na dwie plansze. Aplikacje są atrakcyjną formą zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
Dla kogo jest przeznaczony?
Dla dzieci w wieku od 6 lat. Pakiet aplikacji wpisuje się w potrzeby edukacyjne na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Aplikacje są przeznaczone również do wykorzystania podczas zajęć z języka angielskiego dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych.
Jaki jest cel gry?
Nabywanie nowych doświadczeń u dzieci, poznawanie nowych słów, utrwalanie pisowni trudniejszych wyrazów. Doskonalenie obliczeń w pamięci odbywa się tutaj poprzez odpowiednio zaprojektowane gry i ćwiczenia.
Skacząca żaba pomaga nam trenować pamięć, pszczoła i biedronka motywują nas do poszukiwania dla nich właściwych ścieżek w labiryntach liczb i kształtów. Pośród kolorowych ilustracji ćwiczymy naszą percepcję wzrokową i umiejętność kategoryzowania postaci, przedmiotów, roślin i zwierząt. Podczas zabawy dowiadujemy się o środowiskach występowania różnych gatunków roślin, zwierząt. Na zegarze odczytujemy godziny i minuty i ćwiczymy zapis czasu na elektronicznym budziku. Arytmetyka jest tutaj pełna kolorów, a wyrazy nie są pustym napisem, bo towarzyszą im ilustracje. Składając wyrazy z sylab, oswajamy się szybciej z czytaniem, zaś grając w memory słowno-obrazkowe utrwalamy szybciej zapis wyrazów.
Ponadto, wszystkie aplikacje zostały opracowane również pod kątem języka angielskiego, umożliwiając tym samym edukację językową dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych.
Autorzy pakietu starali się odpowiedzieć na potrzeby rozwojowe dzieci w wieku wczesnoszkolnym, koncentrując się przede wszystkim na wspieraniu sprawności intelektualnych, motorycznych i sensorycznych w czasie zorganizowanych bezpiecznych gier i zabaw.
Na czym działa?
Aplikacje przeznaczone są na podłogę interaktywną SmartFloor. Obsługiwane są za pomocą pisaków świetlnych. Obszar pracy na podłodze można podzielić na dwie interaktywne plansze, umożliwiając zabawę z aplikacjami większej liczbie dzieci jednocześnie.
Pracując z wykorzystaniem aplikacji Ćwiczeniówki wczesnoszkolne, rozwijać można:
- Percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową;
- Myślenie logiczne i analityczne;
- Pamięć i koncentrację;
- Umiejętność czytania i rozumienia;
- Zasób słownictwa;
- Poprawną pisownię wyrazów;
- Umiejętność porządkowania liczb rosnąco i malejąco w zakresie liczbowym do 100;
- Umiejętność odczytywania godzin na zegarze, zapis czasu z formy analogowej na cyfrową;
- Sprawność obliczeniową w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia oraz dzielenia liczb w zakresie 100;
- Umiejętność symetrycznego odwzorowania obrazu;
- Znajomość różnych gatunków roślin, zwierząt oraz środowisk ich występowania.
Zamów w pakiecie lub kup pojedynczo
(kliknij wybrany link poniżej)
Łączenie w pary słów o przeciwnych znaczeniach.
Łączenie ilustracji z nazwą poprzez odkrywanie zapamiętanych par kart.
Gra pamięciowa Działania matematyczne w pamięci w zakresach: 20, 50 oraz 100. Kolorowa arytmetyka Przyporządkowywanie spadających wyrazów do odpowiednich kategorii. Uzupełnianie równania jedną z czterech podanych liczb. Różne działania w zakresie: 20, 50 oraz 100.
Kwiatek matematyczny Wyznaczanie ścieżki po liczbach parzystych lub nieparzystych.
Liczbowy labirynt Wyszukiwanie wyrazów w zbiorze, które są zbudowane tylko z określonych liter. Literowa łamigłówka Wyznaczanie trasy po figurach geometrycznych.
Miodowy labirynt Tworzenie odbicia lustrzanego zadanego wzoru poprzez nanoszenie kolorów na puste pola. Pisownia wyrazów z trudnością ortograficzną.
Wyszukiwanie wszystkich pasujących obrazków w zbiorze zgodnie z poleceniem. Pasujące obrazki Porządkowanie dziewięciu liczb rosnąco lub malejąco w przedziale do 10 lub 100. Porządkowanie liczb Odtwarzanie z pamięci sekwencji skoków żaby. Ścieżka żaby Składanie z sylab wyrazu odpowiadającego ilustracji. Sylabowa układanka Łączenie w pary wyrazów o podobnych znaczeniach. Synonimy
Zapis czasu z postaci analogowej na cyfrową.
Zegar
-
Polecane
-
Podobne produkty