Kompleksowa pracownia biologiczna - 26 stanowisk (do 35 000 zł)
Symbol:
Dostępność:
0
szt.
28 455,28 zł Netto
35 000,00 zł Brutto
0,00 zł Netto
szt.
Zamówienie telefoniczne: 736 241 243Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: towar dostępny po potwierdzeniu - proszę o kontakt
Cena przesyłki:
299,00 zł Brutto
Transport firmowy lub kurier - o szczegóły zapytaj handlowca299,00 zł Brutto
Kod kreskowy:
EAN:
🧬 Kompleksowa pracownia biologiczna do 35 000 zł – ergonomia, technologia i dydaktyka w jednym miejscu
Zaprojektowana z myślą o nowoczesnej edukacji, kompleksowa pracownia biologiczna do 35 000 zł to idealne rozwiązanie dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych. Łączy w sobie funkcjonalność, bezpieczeństwo i estetykę – tworząc inspirującą przestrzeń do nauki biologii i przyrody.
🔍 W skład zestawu wchodzą:
🪑 Ławki uczniowskie Leon
• Umożliwiają pracę w parach i małych grupach
• Stabilna, trwała konstrukcja – certyfikowane do użytku szkolnego
🪑 Krzesła uczniowskie Gaweł
• Znane i cenione w szkołach
• Komfortowe i bezpieczne – dopasowane do wzrostu dzieci
🧪 Biurko nauczyciela z blatem CFD
• Pełni funkcję stołu doświadczalnego
• Odporne na chemikalia, wodę i uszkodzenia mechaniczne
💺 Obrotowe krzesło nauczyciela
• Wygodne siedzisko z regulacją wysokości
• Ułatwia pracę przy monitorze lub demonstracji eksperymentów
🖥️ Monitor interaktywny myBoard Panda
• Wspiera interaktywne nauczanie i prezentacje multimedialne
• Wersja z Androidem i OPS – gotowa do pracy w klasie
🧫 Pomoce dydaktyczne do nauk przyrodniczych
• Modele anatomiczne, mikroskopy, zestawy eksperymentalne
• Gotowe do pracy zgodnie z podstawą programową MEN
✅ Dlaczego warto wybrać naszą pracownię?
🔧 Kompletny zestaw gotowy do montażu
🎓 Dostosowany do potrzeb nauczycieli i uczniów
📐 Ergonomiczne meble z certyfikatami
💡 Integracja z nowoczesnymi technologiami
🚚 Dostawa, montaż i aranżacja przestrzeni w cenie
🧪 Możliwość rozbudowy o dodatkowe stanowiska i wyposażenie
🎯 Idealna do realizacji podstawy programowej z biologii
Pracownia umożliwia prowadzenie zajęć z botaniki, zoologii, ekologii i genetyki. Dzięki zastosowaniu trwałych materiałów i praktycznych rozwiązań meblowych, zapewnia komfortowe warunki pracy, niezależnie od wieku uczniów.
🛠️ Wybierz gotowe rozwiązanie lub zaprojektuj własne
Nasi specjaliści pomogą Ci dobrać konfigurację idealnie dopasowaną do Twojej szkoły. Skontaktuj się z nami – przygotujemy bezpłatny projekt, kosztorys i harmonogram montażu.
Zdjęcia pracowni są tylko podglądowe. Elementy wyposażenia pracowni znajdują się w tabeli poniżej.
W celu optymalizacji kosztów skontaktuj się z nami.
myBoard Panda – łagodność w obsłudze, siła w działaniu!
Poznaj nowy monitor interaktywnymyBoard Panda z Androidem 13– symbol harmonii między zaawansowaną technologią, a elegancją. Wyposażony w czterordzeniowy procesor, Wi-Fi 6,8 GB RAM i 128 GBpamięci wewnętrznej. Monitor zapewnia niezawodność i doskonałe wrażenia z działania, astylowa biało-czarna ramkadodaje urządzeniu nienagannego wyglądu. Idealny do każdej przestrzeni, a dzięki przyjaznemu interfejsowi,myBoard Pandazapewnia komfort użytkowania, doskonale sprawdzając się zarówno w edukacji, jak i w biznesie.
Podczas pracy z modułem Struktury roślin i zwierząt uczniowie rewidują swoją dotychczasową wiedzę na temat organizmów oraz poznają budowę i zachowania roślin i zwierząt. Wyciągają wnioski na temat potrzeb, jakie muszą być spełnione, aby organizmy mogły rozmnażać się, rosnąć i przetrwać w swoim środowisku.
Dzięki realizacji kolejnych, zawartych w module, działań badawczych uczniowie poznają budowę konkretnych roślin i zwierząt. Identyfikują behawioralne i strukturalne adaptacje różnych organizmów i dyskutują o tym, w jaki sposób każda z nich wpływa na przetrwanie. Dyskusję tę wspiera dostępna dla uczniów sekcja kalmara i kwiatu. W ramach pracy z modułem omawia się również pięć zmysłów i bada ich znaczenie dla przetrwania zwierząt. Prowadzona przez nauczyciela sekcja mózgu owcy wprowadza pojęcie przetwarzania informacji. Ma to na celu uświadomienie uczniom, w jaki sposób zmysły wywołują działania pomagające zwierzętom przetrwać.
W module szczegółowo jest omawiany zmysł wzroku – uczniowie dowiadują się, jak działa oko i w jaki sposób widzimy obrazy. Dostępna sekcja krowiego oka pozwala na doświadczalne zapoznanie się z budową tego narządu. Uczniowie dyskutują o falach światła i o tym, dlaczego różne zwierzęta widzą kolory inaczej.
Finalnie, na podstawie swojej wiedzy na temat zmysłu wzroku u różnych zwierząt, uczniowie projektują model ulepszonego ludzkiego oka i oceniają swoją pracę.
Każdy moduł jest zestawem klasowym i/lub szkolnym, co oznacza, że zawiera kompletny zestaw elementów potrzebnych do wykonania doświadczeń w zespołach złożonych z wielu uczniów.
Nie trzeba kupować kilku sztuk zestawów, by zorganizować wielokrotną, klasową pracę badawczą w wybranym temacie.
W ramach modułu Życie w ekosystemach uczniowie dowiadują się, w jaki sposób jesteśmy zależni od innych organizmów w ekosystemie, ze względu na nasze zapotrzebowanie na żywność, schronienie i niezbędny do oddychania tlen.
W pięciu seriach, zaproponowanych w module, działań badawczych uczniowie zapoznają się z cyklem życia, dziedziczonymi i nabytymi cechami, adaptacjami i informacjami zawartymi w skamielinach.
Dowiadują się również, w jaki sposób wszystkie te elementy wpływają na różnorodność życia na Ziemi. Uczniowie poznają te zagadnienia poprzez badanie, dyskusję i aktywne rozwiązywanie problemów. Dokonują obserwacji i przewidywań, analizują i zapisują dane, opracowują twierdzenia poparte dowodami i wnioskowaniem oraz oceniają związane z ekosystemami problemy i ich rozwiązania.
Finalnie uczniowie zapoznają się z procesem projektowania technicznego. Pracując w grupach, analizują problemy środowiska i sugerują ich możliwe rozwiązania. Następnie wspólnie oceniają zaproponowane koncepcje, określając czy pomagają one rozwiązać problem, czy też szkodzą ekosystemowi, wywołując negatywne zmiany w jego obrębie.
Każdy moduł jest zestawem klasowym i/lub szkolnym, co oznacza, że zawiera kompletny zestaw elementów potrzebnych do wykonania doświadczeń w zespołach złożonych z wielu uczniów.
Nie trzeba kupować kilku sztuk zestawów, by zorganizować wielokrotną, klasową pracę badawczą w wybranym temacie.
Blaty i stelaż - możemy wykonać dla Państwa w innej kolorystyce. Blaty o dekorze: Dąb złoty oraz dekory kolorowe - wiążą się z dopłatą 15% do ceny ławki. Kolor stelażu wybranego z dostępnej palety nie wpływa na cenę ławki. Kolorystyka blatów i stelaży znajduję się w wierszu poniżej.
Ławka szkolna wykonana z profili zamkniętych 25x25 mm, malowana proszkowo.
Blat wykonany z płyty laminowanej o gr. 18 mm wykończony obrzeżem PCV 2 mm
Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem.
Stoliki dostarczamy zmontowane ze złożonymi nogami do środka.
Stolik 2-osobowy posiada blat 1300x500 mm.
Dostępny w stałym rozmiarze od nr 2 do nr 7.
Stoły posiadają certyfikat dopuszczający do użytkowania w jednostkach oświatowych.
Blat wykonany z odpornej płyty SWISS CDF pogrubionej do 28 mm w kolorze szarym, oklejony obrzeżem PCV 2 mm. Pozostałe elementy z płyty laminowanej o gr. 18 mm. Biurko posiada 2 pojemne szafki w tym 1 z szufladą – wszystkie zamykane na zamek z 2 kluczami – szerokość każdej 500 mm. Od przodu zabudowane blendą. Biurko ma duży blat o wymiarze (DxG) 1810 x 700 mm, wysokość 900 mm dostosowana do wykonywania prezentacji na stojąco. W blacie znajduje się chowana listwa zasilająca z 3 gniazdami. Dane techniczne listwy: napięcie 230V AC; 50/60 HZ. Maksymalne obciążenie 16A, 3600W, długość przewodu 1,5 m. Z boku szafki znajduje się wyjście do przewodu zasilającego listwę.
Blaty biurek do pracowni przedmiotowych wykonane są ze specjalnej płyty SWISS CDF o wysokiej gęstości w kolorze jasny popiel. Poprzez swą budowę oraz uszlachetnienie wielowarstwową powłoką filmów melaminowych płyta ta posiada następujące cechy:
zwiększona stabilność
odporność na ścieranie i zarysowania
odporność na rozpryski wody ( nie może mieć jednak stałego kontaktu z wodą )
odporność na zaplamienia i działania chemikaliów szkolnych
jest trudno zapalna – posiada klasę odporności na ogień Bs2 d0.