Wysyłka w ciągu: towar dostępny po potwierdzeniu - proszę o kontakt
Cena przesyłki:
299
Transport firmowy lub kurier - o szczegóły zapytaj handlowca299
Kod kreskowy:
EAN:
5903228142680
Innowacyjne scenariusze do prowadzenia zajęć dla dzieci ze SPE w przedziale wiekowym 6-10 lat.
Z grąESCEPE ROOM SPE 1-3 przeprowadzisz kreatywne zajęcia, angażujące uczniów.
Gra edukacyjna Escape Room jest zgodna z podstawą programową klas 1-3. Z jednej strony gra Escape Room wpisuje się w podstawowy tok nauczania, a z drugiej angażuje i rozwija umiejętności pracy w grupie oraz uczy komunikacji oraz koncentracji. Nauczyciel otrzymuje gotowy produkt, dzięki któremu stworzy idealne zajęcia edukacyjne i da szanse uczniowi na kreatywne rozwiązywanie zadań multimedialnych w formie zagadek.
ESCAPE ROOM SPE 1-3 pozwoli na ciekawe przeprowadzenie zajęć lekcyjnych. Gra sprawdza się w indywidualnej terapii jaki i tej grupowej. Niezależnie od potrzeb uczniów, dostosujesz ją do potrzeb każdego ucznia SPE.
Gra sprawdzi się dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami i dysfunkcjami.Grę można dofinansować z programu Aktywna Tablica.
Korzyści dla nauczyciela z wykorzystania Escape Room SPE 1-3:
scenariusze Escape Room SPE 1-3 jest całkowicie gotowy do przeprowadzenia kreatywnych zajęć,
pakiet zawiera kilka scenariuszy lekcji, dzięki czemu możesz je bezproblemowo dostosować do potrzeb, niezależnie czy są to zajęcia stacjonarne, czy zdalne,
dzięki wykorzystaniu Escape Room SPE 1-3 nauka staje się ciekawszą, pełną wyzwań i przygód,
uczeń nabywa nowe wiadomości, rozwija percepcje wzrokowe i słuchowe,
w łatwy sposób można realizować cele kształcenia i rozwijać umiejętności, prezentując tematy z różnych obszarów nauczania,
idealna gra dla uczniów z trudnościami edukacyjnymi i niepełnosprawnościami.
Korzyści dla ucznia z wykorzystania Escape Room SPE 1-3:
Escape Room SPE 1-3 dostosowany jest dostosowany dla SPE,
w zestawie materiały posiadają materiały zapewniające wszechstronny rozwój,
gra doskonale rozwija umiejętność czytania, pisania, mówienia, liczenia i prawidłowego rozumowania,
uczeń nauczy się wyciągać wnioski i rozwiązywać problemy oraz nabędzie umiejętności prawidłowego radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
Escape Room SPE 1-3 to idealny produkt do kreatywnej i wyjątkowej terapii poprzez zabawę.
Escape Room SPE 1-3 zawiera:
84 sztuki naklejek,
12 plakatów edukacyjnych,
karty pracy, karty wzmacniające i koperty.
6 scenariuszy escape room do pracy z uczniem w klasie,
4 scenariusze wraz z dostępem online do pracy, co umożliwia efektywną pracę na odległość,
2 scenariusze escape room angażujące cały zespół klasowy,
2 rodzaje dyplomów dla uczniów,
plakat.
Poznaj ciekawą tematykę scenariuszy i wybierz tą najbardziej odpowiednią!
Z wizytą w gospodarstwie rolnym.
Magia Świąt.
W zaginionym parku dinozaurów.
Podróż dookoła ziemi.
Dzieci z Bullerbyn.
Detektyw Matematyczny w sklepie.
Wynalazki i odkrywcy.
Jak działa mózg.
Podróż w czasie.
Ekologia i środowisko.
Wszyscy jesteśmy różni.
Scenariusz teatralny.
Cechy produktu
zestaw niestandardowych rozwiązań do logicznego myślenia w formie ciekawej przygody,
zadania wychodzące poza standardowe sposoby nauczania,
plakaty i karty wielokrotnego użytku.
różne poziomy trudności i możliwość modyfikacji przebiegu zadań,
łatwy sposób na zaangażowanie uczniów do pracy z dziećmi ze SPE,
dr Julia Kisielewska – doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, pedagog specjalny,
współpracownik Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, nauczyciel współorganizujący proces
kształcenia w Publicznej Szkole Podstawowej Specto, terapeutka i diagnosta w Stowarzyszeniu na
Rzecz Osób z Autyzmem ProFuturo oraz w prywatnym gabinecie psychologiczno-pedagogicznym, w
trackie studiów magisterskich z psychologii. Specjalizuje się w pracy z dziećmi w wieku
przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym z trudnościami i deficytami w rozwoju, z różnymi
rodzajami i stopniami niepełnosprawności (zwłaszcza z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnością intelektualną).
dr Aneta Wojciechowska –pedagog specjalny, neurologopeda, diagnosta, terapeutka, nauczyciel
akademicki. Adiunkt w Laboratorium Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza
w Poznaniu, Kierownik Studiów Podyplomowych: Logopedia, Neurologopedia oraz Edukacja i
rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Przewodnicząca Stowarzyszenia na Rzecz
Osób z Autyzmem ProFUTURO w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i działalność praktyczna
obejmują diagnozę pod kątem zaburzeń spektrum autyzmu niemowląt, dzieci w wieku
przedszkolnym i wczesnoszkolnym, zaburzenia rozwoju mowy dzieci do 5 roku życia, terapię
pedagogiczną i neurologopedyczną osób ASD, z zaburzeniami genetycznymi i z zaburzeniami w
rozwoju mowy. Posiada liczne kursy i szkolenia z zakresu narzędzi diagnostycznych pod kątem
spektrum autyzmu i diagnozy funkcjonalnej, a także z zakresu oddziaływań terapeutycznych
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.